Blog Pachnący Forsą Forsa jest ważna, ale nie najważniejsza! Blog Pachnący Forsą
admin 24.09.2020

Co to jest AdWords?

AdWords to transakcja finansowa między Tobą a reklamodawcą. Podstawową formą reklamy jest baner z metką cenową. Reklamodawca ustala cenę, czyli limit przychodów, które można wygenerować z reklamy.

AdWords to dźwignia handlowa

Promocja firmy to klucz do sukcesu. Gdy wszyscy promują tę samą firmę, konkurencja nie będzie mogła swobodnie odetchnąć, a cała marka na tym ucierpi. Jeśli wszyscy ładnie bawią się tą grą, turniej nie będzie tak ważny i niestety przychody nie będą tak wysokie.

AdWords to siła dobra

AdWords można opisać równaniem ads = (cena całkowicie zdyskontowana) x CAP = 1000.

Reklama AdWords

Reklama AdWords ma na celu dotarcie do osób odwiedzających naszą witrynę. Najważniejszym elementem reklamy jest jej grafika, która powinna być w jak najlepszym stanie. Druga sprawa to treść, która powinna zawierać słowa / frazy kluczowe i powinna być przygotowana z wyprzedzeniem.

Reklama AdWords jest obecnie najpopularniejszą formą promocji, a jej zalety są wielorakie. Po pierwsze, koszt jest bardzo niski, ponieważ promocja jest finansowana głównie z gotówki konsumenckiej, na którą bardzo łatwo jest zdobyć pieniądze.

Reklama AdWords jest również dość elastyczna, ponieważ koszt reklamy można zmniejszyć, obniżając budżet.

Wady reklamy

Reklama AdWords jest dość prosta, ponieważ promocja nie może być promowana zbyt intensywnie, a dozwolona jest minimalna liczba wyświetleń. Oczywiście promocja ma wyższy wskaźnik sukcesu, ale często wynika to z tego, że reklamodawca ma wyższy cel, co nie zawsze ma miejsce w przypadku startupów.

Tagi: pozycjonowanie, promocja, pozycjonowanie stron, reklamy w internecie,