Blog Pachnący Forsą Forsa jest ważna, ale nie najważniejsza! Blog Pachnący Forsą
admin 24.09.2020

Zadbaj o własną promocję, a zwłaszcza o własną stronę internetową

Strona internetowa może być tak dobra, jak jej reklama może być godna zaufania. Każdy grosz z przychodów z reklam wspiera działanie i rozbudowę serwisu, dlatego warto nie tylko wybierać renomowane firmy, ale jeszcze lepiej, angażować się w długoterminową współpracę z firmą, która zagwarantuje najsilniejszą pozycję w Google wyszukiwarka.

Oto, co renomowana firma z długą historią tworzenia i obsługi stron internetowych chce powiedzieć o naszym serwisie: „Wiesz, gdzie prowadzimy naszą działalność i czego chcą nasi klienci”.

Jeśli jesteś właścicielem lub administratorem komercyjnej witryny internetowej, prawdopodobnie rozumiesz, jak ważne jest tworzenie, posiadanie i reklamowanie takiej witryny.

Świadomości, że firmowej wizytówki, sklepu internetowego czy innej strony internetowej, która przynosi korzyści finansowe, nie można pozostawić samej sobie, nie tylko po prostu istnieć, ale należy ją intensywnie promować wszystkimi dostępnymi kanałami (oczywiście w zaplanowany i przemyślany sposób ) niewątpliwie pobudza Cię do działania w celu dotarcia do potencjalnych klientów i zwiększenia ruchu w obrębie danego serwisu.

Być może już dowiedziałeś się o opłacalności takich działań i dlatego wciąż poszukujesz nowych możliwości reklamy i promocji swojej strony w Internecie. Dlatego warto rozważyć skorzystanie z coraz popularniejszej usługi wyspecjalizowanych agencji interaktywnych, jaką jest pozycjonowanie stron internetowych. Być może miałeś już okazję zapoznać się z ofertą firm SEO takich jak PageSEO czy SiteSEO i wiesz dokładnie, czym jest pozycjonowanie, ale jeśli nie miałeś okazji spotkać się z tym terminem, ten artykuł będzie takim krótkim wprowadzeniem do temat, dzięki któremu nie tylko poznasz korzyści związane z tą formą promocji online, ale także dowiesz się, czy jest to opcja dla Ciebie.

Pozycjonowanie stron internetowych to usługa mająca na celu podniesienie pozycji danego serwisu internetowego w rankingu wybranej wyszukiwarki. Najbardziej znaną i popularną wyszukiwarką internetową na świecie, a co za tym idzie także w kraju, jest wyszukiwarka Google, o wyjątkowych zaletach i funkcjach, o których dowiedział się już chyba każdy internauta. Oferta firm świadczących usługi w zakresie pozycjonowania stron internetowych w polskich realiach dotyczy tej wyszukiwarki. Pozycjonowanie w Google to obecnie najszybciej rozwijająca się dziedzina marketingu internetowego, której wartość od dawna realizują największe serwisy internetowe, takie jak Allegro, Ceneo czy Chomikuj. Znane marki, takie jak BMW, przeznaczają ogromne środki na optymalizację wyszukiwarek, ponieważ ich właściciele i menadżerowie doceniają fakt, że większość ruchu na ich firmowych witrynach pochodzi z Google.

Czy pozycjonowanie to proste pole?

Wielu początkujących w sztuce marketingu sieciowego tak uważa. Przecież pozycjonowanie stron internetowych polega przede wszystkim na zdobywaniu nowych linków do danego serwisu, a każdy może zamieścić linki na forach, w katalogach i pre-sellowych stronach. Główna różnica między nimi polega na tym, że gdy ktoś sprzedaje usługę lub produkt, ważne jest, aby oferowana usługa lub produkt był wysokiej jakości i odpowiadał potrzebom klienta.

Oferta firm świadczących usługi w zakresie pozycjonowania stron internetowych w polskich realiach dotyczy tej wyszukiwarki.

Czy pozycjonowanie to uniwersalne rozwiązanie?

Wielu początkujących w sztuce marketingu sieciowego tak uważa. Główna różnica polega na tym, że gdy ktoś sprzedaje usługę lub produkt, ważne jest, aby oferowana usługa lub produkt był wysokiej jakości i odpowiadał potrzebom klienta.

W tym przypadku dużo ważniejsze jest, aby oferta była użyteczna i przyjemna dla odbiorcy, nie tylko ze względu na cenę, ale również na to, że dba o jakość i użyteczność oferowanej usługi.

Trudno powiedzieć, czy oferta firm SEO jest dobra czy zła. Z jednej strony co prawda trudno jest znaleźć odpowiednią firmę, która w zadowalający sposób rozwiąże powyższe problemy, ale z drugiej strony prawdą jest też, że dobra usługa pozycjonowania może zaoszczędzić 30-50% koszt reklamy.

Tagi: internet, marketing, pozycjonowanie stron, marketing google,